1 |
streamingPrzesyłanie plików multimedialnych (rzadziej samego dźwięku) przez internet do komputera użytkownika i odtwarzanie go na ekranie w czasie rzeczywistym. Zaletą tej technologii jest fakt, że nie trzeba [..]
|
2 |
streamingPrzesyłanie plików multimedialnych (rzadziej samego dźwięku) przez internet do komputera użytkownika i odtwarzanie go na ekranie w czasie rzeczywistym. Zaletą tej technologii jest fakt, że nie trzeba czekać na ściągnięcie się całego pliku, aby móc zapoznać się z jego zawartością. Streaming wykorzystuje technologie kompresji danych (np. MPEG), więc [..]
|
3 |
streamingtechnika, która pozwala na oglądanie treści multimedialnych na życzenie, w dowolnym miejscu I czasie lub na żywo
|
4 |
streamingTechnologia, dzięki której na komputerze użytkownika może być prezentowane wideo oraz dźwięk, często wykorzystuje się ją przy tworzeniu kampanii reklamowych.
|
5 |
streamingStreaming, można najprościej wyjaśnić jako telewizja przez internet. Realizowany jest dzięki transmisjom multicastowym.
|
6 |
streamingPrzepływ strumieni wartości w czasie rzeczywistym, poprzez konwergencję procesów z przestrzeni realnej, wirtualnej i mediowej. STREAMER - trener płynnej przestrzeni wartości
|
<< skanowanie | pacta conventa >> |