1 |
Z-bufordany obszar pamięci RAM na karcie graficznej; przechowuje się tam informacje na temat położenia pikseli renderowanych obrazów na osi Z układu wspólrzędnych; karta graficzna generując obraz ocenia które elementy obrazu mają być bliżej, a które na dalszym planie, zasłonięte przez inne
|
2 |
Z-buforObszar pamięci RAM na karcie graficznej. Przechowywane są w nim informacje na temat położenia każdego piksela renderowanego obrazu na osi Z układu współrzędnych, czyli jego oddalenia od obserwatora w [..]
|
3 |
Z-buforObszar pamięci RAM na karcie graficznej. Przechowywane są w nim informacje na temat położenia każdego piksela renderowanego obrazu na osi Z układu współrzędnych, czyli jego oddalenia od obserwatora w głąb obrazu. Dzięki temu karta graficzna podczas generowania obrazu ocenia, które elementy znajdujące się na dalszym planie mają być zasłonięte przez [..]
|
<< ZŁĄCZE CYFROWE | 1.85:1 >> |